Advertising Automation
Met behulp van robotisering en automatisering automatisch uw producten laten adverteren op Google?
“Automatisering helpt u om op een slimme en efficiënte manier uw producten bij uw doelgroep onder de aandacht te brengen.”
Combineer uw productdata met automatisering zodat u binnen afzienbare tijd adverteert op uw producten, productcodes, SKU-codes of productsynoniemen. Schaal uw Shopping Ads of tekstuele advertenties geautomatiseerd op en zorg ervoor dat uw producten altijd makkelijk te vinden zijn. Met geautomatiseerde PPC (pay-per-click) campagnes kunt u ook eenvoudig opschalen naar andere talen of landen.
“Automatisering helpt u om op een slimme en efficiënte manier uw producten bij uw doelgroep onder de aandacht te brengen.”
Combineer uw productdata met automatisering zodat u binnen afzienbare tijd adverteert op uw producten, productcodes, SKU-codes of productsynoniemen. Schaal uw Shopping Ads of tekstuele advertenties geautomatiseerd op en zorg ervoor dat uw producten altijd makkelijk te vinden zijn. Met geautomatiseerde PPC (pay-per-click) campagnes kunt u ook eenvoudig opschalen naar andere talen of landen.
Tekstuele advertenties automatiseren
Uit onderzoek is gebleken dat klanten die zoeken op een specifieke productcode of productnaam een hogere koopintentie hebben dan iemand die bijvoorbeeld op een generiekere term zoekt als: ‘Bruine bank’ of ’55 inch TV’. Bovendien zijn deze kliks velen malen goedkoper omdat het zo specifiek is. Met behulp van automatisering hoeft u niet langer meer handmatig deze producten in Ads te zetten maar passen de advertenties zich aan op basis van uw productfeed en landt de klant op deze manier automatisch op de desbetreffende product- of merkpagina.
Deze (XML) productfeed is eenvoudig in te richten op basis van uw productdata en kan worden verrijkt met diverse velden als: kleur, merk, voorraad, maat, USP’s, etc. Deze velden worden dan weer gebruikt om uw longtail Google Adwords campagnes zo dynamisch mogelijk te maken:
Deze (XML) productfeed is eenvoudig in te richten op basis van uw productdata en kan worden verrijkt met diverse velden als: kleur, merk, voorraad, maat, USP’s, etc. Deze velden worden dan weer gebruikt om uw longtail Google Adwords campagnes zo dynamisch mogelijk te maken:
1+
Succesvolle klanten
1+
Geautomatiseerde advertenties ingericht
1+
Feeds geoptimaliseerd
1+
Jaar ervaring
Wat we u kunnen bieden
Onze advertising experts kunnen zowel geautomatiseerde advertenties voor u inrichten en optimaliseren als de 'reguliere' advertenties. Hierbij kunt u er voor kiezen om een maandelijkse investering te doen of dat u ons inhuurt als no-cure no-pay.
De invulling van advertising optimalisatie betreft maatwerk en kan volledig worden aangepast aan de hoeveelheid producten en de gewenste ondersteuning.